KERESKEDELMI FELTÉTELEK

Vásárlási rend

 

Üzletünkben a fizikai sérülésektől vagy jogszabályi hiányosságoktól mentes megvásárolható valamennyi termék a lengyel piacra törvényszerűen lett forgalomba hozva. A mi boltunkban értékesített valamennyi árucikkre a hatályos Hozzáadott Értékadóval (ÁFA) közösen feltüntetett áruszámlákat állítjuk ki.

A megrendelt árucikket a PPL futárszolgálat útján kézbesítjük. Az áruszállítási árjegyzéknek megfelelően a vásárló terhére szállítási költségeket számlázunk fel.  

A kézbesített árucikk vételárát az alábbi módon lehetséges meghárítani:

- fizetés utánvétellel – a vásárló a megrendelés végösszegét a futárnak teljesíti készpénzben a megrendelt termékek átvételekor

- banki átutalással – a felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét az adott bankszámlára köteles átutalni.

 

MILOSLAV VLK s.r.o. (Kft.)

Ratiboř 32

37701 Ratiboř u Jindřichova Hradce

Cseh Köztársaság

 

A raktérkészletünk listáján minden egyes termék, valamint az árucikk rendelkezésre állása folyamatosan jegyezve van. Ha a rendelt árucikk a raktárunkban nem lenne jelen, úgy az árurendelő számára a leszállítási határidőt pontosítani fogjuk. A megrendelt termékeket a PPL futárszolgálat útján általában 5 munkanapon belül kézbesítjük. A PPL szolgálat útján küldött csomagok késedelmes kézbesítéséért nem vállalunk felelősséget. A csomagok reklamációja esetén a vételár összegét - miután az áruszállító a termék kézbesítésének a meghiúsulását igazolja – az áru rendelőjének megtérítjük.

Ha az árucikk az adásvételi szerződésnek nem felelne meg, úgy a következő munkanapon termék reklamálási jegyzőkönyvét kérjük elküldeni az e-mail címünkre: info@fagyapot-alom.hu, és egyúttal kérjük egyeztetni az általunk teljesítendő, az Ön által elvárt hiánypótló intézkedéseket, költségek fedezési módját is.

A bejelentett kifogásolást a kézbesítését követő 30 napon belül orvosolni fogjuk.

Az elárusító fenntartja az áruszámlán megjelölt áruszállító személyének a megváltoztatási jogát.

A termék visszatérítésével járó költségek a rendelőt terhelik.

 

 

Üzletünk honlapján feltüntetett információk a Polgári Törvénykönyv értelmében nem jelentenek árukínálatot. Üzletünk honlapján részletezett módon a rendelést elküldeni lehet, és a rendelő az által specifikált termékre vonatkozóan – a termék leírásában feltüntetett feltételek betartásával - a megvásárlási igényét előterjesztheti.  Az adásvételi szerződés megkötése a rendelő általi termék átvételekor, és az átvétel a fuvarlevélen való írásbeli igazolásának pillanatában lép hatályba.

Üzletünkben megvalósítandó bevásárlás szabályait a vonatkozó hatályos előírások határozzák meg. A rendelés elküldésével a vásárló egyúttal a vonatkozó előírások által szabályozott összes tájékoztatással, rendelkezéssel való egyetértését is kifejezi. A vonatkozó előírások rendelkezései kizárólag az üzlet vezetőjének az értelmezése szerint értendők.  

 

RENDELÉSI IDŐ BEFEJEZÉSE

A rendelés a PPL futárszolgálat útján történő teljesítésének várható időtartama (munkanapokban számítva) kb. 5 nap, ha az adott árucikk a raktárunkban rendelkezésre áll.

 

TERMÉKEK KAPHATÓSÁGA

A folyamatosan nyilvántartott mindenkor hatályos termékkínálatunkban szereplő valamennyi árucikk rendelkezésre áll (a terméklapon specifikáljuk szintén a leltározott darabszámos árucikkek állapotát is). Előfordulhat azonban, hogy a tárgyi árucikk – a hosszabb előállítási idő vagy a túlságosan távoli leszállító vállalat – következtében nem fog azonnal rendelkezésre állni.

 

JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG ÉS JAVÍTÁS

Termékeinkre a Magyarországon hatályos kellékszavatossági követelmények hatályosak. Kérjük, hogy a hiányos termék visszatérítését, a kifogásolás módját és menetét – még a reklamációjának elküldését megelőzően - társaságunkkal vagy cégünk képviselőjével egyeztetni szíveskedjen.  

 

 Ratiboř 1.9. 2020